Family members in China

Kiinan kieltä taas pitkästä aikaa eli tässä on minun jatkuva projektini. Opetella kiinaksi perhe sanat joita on varmaan lähemmäs sata. Tässä teille nettisivu jossa on nämä sanat sekä mandariini kiinaksi että kantoniksi. 



Here is Chinese language after long brake so here is my everyday project. Learning Chinese family member words which be closely hundred. Here is the. website where is these words in mandarin chinese and also in cantonese.  http://www.kwanfamily.info/culture/familytitles_table.php 


This is how it looks like
·    


CONVERSATION

4 kommenttia:

  1. Mulla meni näitten kanssa kiinan tunnilla järki... ei tosin kaikkia olla vielä yritettykkään opetella :-----D On se vaa vaikeeta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä opettelen ihan vapaaehtoisesti näitä :D mulle tää on helppoa motivaation ansiosta ja toki se on opettajast kii myös.

      Delete
  2. Sulla on aivan ihana blogi oikeesti! Oon ittekkin vähän yrittäny opetella kiinaa mutta se on vähän jääny :) Käy ihmeessä kattomassa mun blogia: jthefeeling.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for leaving me a comment! I will answer you as soon as possible xoxo~

Back
to top