Koulunkäyntini!

Olen siis medialukiossa. Meillä alkoi koulussa uusi jakso, noh ei mikään paras. 8-16 jokapv. paitsi perjantaina loppuu 15.00. No eipä se minua lohduta sillä 4 alkaa tanssiharkat ja minä olen siis ohjaajana. Pakko sinne mennä eli perjantaisin 8-18 :D

Ei tää kuitenkaan kovin raskasta ole. Meillä alkoi pelituotannon harjoitus. 2 opettajaa jotka on suomalaisia, mutta molemmat pitää tunnit englanniksi? hngh. tosin tää toinen luovutti ja puhuu mielellään suomee=D

LET'S PLAY!
Mitä me tehdään? Ollaan nyt 3h istuttu ja pelattu facebook pelejä. Meidän piti pelata mm. angry birdsiä, bubble island, cityville, bejelewed blitz ym. ym... sinäänsä rentoa, mutta itse oon jo kiertäny kaikki mahd. pelit läpi ja päätin nopsaan postata.

VIDEOO(?)
Mulle on tullut pyyntöjä siitä että kuvaisin koulupäivääni, se onki hieman erilaista menoa mitä jossain lukiossa. Meidän tunnit on aika mielenkiintoisii [not] ja öhh... dataamista.
Voin laittaa videota tulemaan, laittakaa kommenttia jos on hyvä idea :D ... se saattais olla aika hauskaki kun yrittää ninjailla järkkärin kanssa..

Nonne... ope rikkoi mun ennätyksen angry birdsis... meenki ottaa kunniani takaisin!

MOIKS =)


Tunnin biisi:

ps. photoshoppaan jotain Jackie Chanist nii antakaa tulla ehdotuksia :--------D

CONVERSATION

5 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi, kirjotat mielenkiintosesti ja tää ulkoasu on ihana ! :)

    ♥ http://one-life-enna.blogspot.com/ käythän kurkkaamassa mun blogia, ja mikäli tykkäilet, liitythän lukijaksi? :-)

    ReplyDelete
  2. Jackie Chan, päiväni piristys! ♥ Actionia vaan kehiin, tuntuisi jotenkin luontaiselta hahah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajattelin tässä koulussa tehdä Jackie Chaniin liittyvän action pelin hah:D

      Delete
  3. Pakko jäädä seurailemaan blogias kun on sen verran samanlaiset kiinnostuksen kohteet:D ja media-assareita molemmat !
    naananana

    ReplyDelete

Thanks for leaving me a comment! I will answer you as soon as possible xoxo~

Back
to top